2018. január 3., szerda

1191. Óra - tutorial / Uhr - Tutorial

Régi vágyam volt elkészíteni ezt az órát - a tavalyi év :) utolsó napjaiban megvalósítottam.
Schon lange ist mein Wunsch, diese Uhr zu fertigen. In den letzten Tagen letztes Jahres :) habe ich es getan.


Alapként vettem egy nagyon egyszerű órát, ami könnyen díszíthető.
Erstmal habe ich eine ganz einfache Uhr, welche man einfach beschmucken kann, gekauft.


Először kihímeztem a betűket. Mivel az óra fekete, színes, figyelemfelkeltő feiratot akartam.
Erstmal habe ich die Buchstaben gestickt. Weil die Uhr schwarz ist, ich wollte eine bunte Hingucker, als Beschriftung machen.


Legnehezebb a színek kiválasztása volt - a sok szép fonal mind kellette magát :) Végül ezeket választottam - sajnos a borús időben nem tudtam igazi szép fotókat készíteni :(
Die schwerste war von meinen vielen schönen Garnen die Farben auszuwählen :) Endlich habe ich mich für denen entschieden - leider in dem bewölkten Wetter konnte ich keine echte schöne Fotos machen :(

Citrouille - BarbaralCreations

Golden Brown - BarbaralCreations

Cherry Juice - Barbaral Creations

Shamrock - BarbaralCreations

Burning Flame - BarbaralCreations

Squirrel - BarbaralCreations



Moulina 422

Stawberry Wine - BarbaralCreations

Robin Hood - BarbaralCreations


A betűket úgy hímeztem, hogy a köröket előre kirajzoltam az anyagra, hogy szépen középre kerüljenek (kb... :))
Die Buchstaben habe ich so gestickt, daß ich die Kreise schon vorhet auf dem Stoff gezeichnet habe. So sind die Buchstaben schön in die Mitte (ungefähr... :))


Utána rávasaltam a kétoldalas ragasztópapírt (amit a patchworkben applikáláshoz használunk)
Nachden habe ich die zweiseitigen Klebepapiere (was wir im patchwork zum Applizieren verwenden) darauf gebügelt.


Egy vékony kartonra kirajzoltam a köröket...
Auf einem dünnen Karton habe ich die Kreise gezeichnet...


... és kivágtam.
... und ich habe die geschnitten.


Minden korong kapott egy picike kétoldalas ragasztót is, hogy a vasalás előtt is rögzíteni tudjam az anyagra.
Alle Scheiben habe ich mit kleinem Stück zweiseitiger Klebeband auch geklebt, so war es möglich, die Scheiben vor dem Bügeln auf den Stobb zu befestigen.


Szépen ráragasztottam a papírkorongokat a betűk hátuljára...
Ich habe die Kartonscheiben auf die Rückseite der Buchstaben geklebt...


... majd megfordítottam, és jól levasaltam.
... dann habe ich es umgedreht und gebügelt.


Ezután kivágtam az anyagból a betűket.
Dann habe ich die Buchstaben vom Stoff geschnitten.

ZEIT IST GNADE

Szépen elrendezve az órára ragasztottam a betűket - az óramutató járásnak megfelelő sorrendben :)
Ich habe die Buchstaben schön gerichtet auf die Uhr geklebt, in der uhrzeigersinnsen Reinfolge :)


Nem ajándékozom el, az enyém marad. Bevittem az irodámba a munkahelyemre. Remélem, sokan rákérdeznek majd, és beszélhetek arról, hogy miért gondolom azt, hogy AZ IDŐ KEGYELEM!
Engem is emlékeztet rá, hogy minden napomat Istentől kapom ajándékba... ennek megfelelően kell élnem. Nem egyszerű, de próbálkozom ezzel 2018-ban is!
Ich werde die nicht verschenken, bleibt bei mir. Ich habe die Uhr in meinem Büro an meinem Arbeitsplatz ausgehängt. Ich hoffe, daß Viele nach der fragen werden,und dann kann ich darüber reden, warum ich so denge, daß DIE ZEIT GNADE IST!
Und die wird mich auch darauf erinnern, daß ich alle meine Tage vom Gott geschenkt bekomme... ich muß dementsprechend leben. Es ist gar nicht einfach, aber ich werde es im 2018 auch versuchen!


Köszönöm a látogatásodat, kívánok további szép hetet!
Danke fürs Vorbeischauen, ich wünsche Euch weitere schöne Woche!


Palkó

15 megjegyzés:

  1. Ötletes és mutatós! Szép színeket választottál hozzá!

    VálaszTörlés
  2. Hallo Palko,
    eine fantastische Idee mit deiner Uhr.
    Liebe Grüße Manuela

    VálaszTörlés
  3. Maga az óra is ötletes,de igy befejezve teljesen egyedi...Kiváncsi vagyok hogy a munkatársaid hogy reagálnak rá...megosztanád velünk?

    VálaszTörlés
  4. Hallo Palko,
    ein frohes neues Jahr für Dich und deine Lieben!
    Du zeigst uns ein tolle Geschenk Idee! Hab viel Freude an deiner Uhr!
    Liebe Grüße
    maxi

    VálaszTörlés
  5. Palko, dużo zdrowia, szczęścia , pomyślności w Nowym Roku!

    VálaszTörlés
  6. Micsoda ötlet! Igazán szép lett a végeredmény, gratulálok!

    VálaszTörlés
  7. Ciao Palkó, che idea fantastica! è meraviglioso!!
    Un abbraccio

    VálaszTörlés
  8. Borzasztóan jó és milyen igaz!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szuper lett az óra!

    VálaszTörlés
  10. Fantasztikus ez az óra! és nagyon egyedi, másnál még nem láttam ilyet! És nagyon jófej vagy, hogy végigfotóztad...;)))

    VálaszTörlés
  11. Drága Ildikó! Teljesen átérzem az órán levő mondatot! Én is tudom, hogy mekkora kegyelem! Köszönöm, hogy megmutattad! Igen, eszerint lenne jó a napokat eltölteni. Igyekszem minden nap , hogy így legyen! Ölellek!

    VálaszTörlés
  12. I really like your new decorative designs! it's so beautiful so much and good idea on site.

    หนังแอ็คชั่น

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!